Sieć stacji paliw MOYA wzmacnia dział Kierowników Operacyjnych Regionów. Dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, wspieramy właścicieli stacji, by wspólnie odnieść rynkowy sukces – mówi Leszek Hendzel, dyrektor ds. rozwoju biznesu. MOYA zapowiada dalszy rozwój tego działu w roku 2012.
Głównymi zadaniami kierownika operacyjnego regionu są pomoc, doradztwo i szkolenia dla właścicieli i pracowników stacji zrzeszonych w sieci MOYA – tłumaczy Paweł Ciężkowski, jeden z kierowników operacyjnych– Jesteśmy po to, by wesprzeć naszych Partnerów w organizowaniu pracy stacji paliw jako miejsca przyjaznego klientom. Dział KOR to jakby łącznik pomiędzy siecią a poszczególnymi stacjami, to my przekazujemy ważne informacje właścicielom stacji, to my także ich opinie, pomysły i uwagi przedstawimy w centrali MOYA – dodaje Paweł Ciężkowski.
Kierownicy operacyjni regularnie odwiedzają stacje w sieci MOYA, omawiają wszelkie problemy i trudności z personelem i właścicielami stacji, wskazując optymalny sposób ich rozwiązania. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, znajomości rynku i klienta, potrafią obiektywnie przeanalizować sytuację każdej stacji, wskazać jej mocniejsze i słabsze punkty. Kierownicy podpowiadają, jaki kierunek rozwoju biznesu wybrać, jak osiągnąć wysokie standardy obsługi klienta, ograniczyć zbędne wydatki i uzyskać lepszą rentowność stacji. Partner sieci MOYA zawsze może liczyć na doradztwo kierownika także w takich sprawach jak rekrutacja nowych pracowników, dobór dostawców, prowadzenie relacji z klientami, także z tymi trudnymi, kierownik może również przyjechać na stację, przypatrywać się jej codziennej pracy i na bieżąco udzielać cennych wskazówek.
Właściciele stacji w sieci MOYA zawsze mogą liczyć na pomoc kierowników operacyjnych. Obecnie dział KOR przygotowuje się do realizacji drugiego cyklu szkoleń, które z pewnością pozytywnie wpłynie na wyniki osiągane przez poszczególne stacje – dodaje Leszek Hendzel i zdradza, że dział KOR będzie w tym roku dalej rozwijany.